TIPY A RADY
Kde se můžu o produktu dozvědět více informací?
Jak zjistím, zda je daný díl nebo příslušenství kompatibilní s mým produktem?
Můžu svou objednávku změnit, zrušit nebo z ní odstranit položku?
Jak dlouho se uchovává historie mých objednávek?
PROCES OBJEDNÁVÁNÍ
Jak si můžu objednat díl nebo příslušenství?
Jak si můžu objednat kuchyňské náčiní nebo spotřebič?
Jak můžu změnit svou doručovací adresu?
Moje objednávka byla zrušena, co mám dělat?
Jak můžu sledovat průběh své objednávky?
Je můj produkt skladem?
Je díl/příslušenství, který/které sháním, na skladě?
Nedaří se mi objednat více než 5 kusů stejného zboží.
Mohu jako spotřebitel, který kupuje výrobek pro svou profesní/ekonomickou činnost, zadat objednávku?
Musím si k vytvoření objednávky vytvořit účet?
Nemám emailovou adresu. Jak můžu vytvořit objednávku?
Proč se ve stavu mé objednávky zobrazuje hlášení „Čeká na zpracování“, i když už jsem za ni zaplatil(a)?
OBJEDNAT ZBOŽÍ OD JINÉ ZNAČKY
Proč vidím na stránkách produkty Krups a Rowenta?
Jaká je záruka na zde zakoupené spotřebice Krups a Rowenta? Jedná se o stejnou záruku?
Pokud si objednám produkt Krups nebo Rowenta na těchto internetových stránkách, budu muset přejít na jiné stránky? Budu přesměrován(a)?
Které oddělení zákaznického servisu mám kontaktovat, když si objednám zboží Krups nebo Rowenta na těchto stránkách?
Objednal(a) jsem si spotřebič Krups nebo Rowenta na těchto stránkách, kde si k němu můžu objednat příslušenství? Na stránkách Krups, Rowenta nebo Tefal?
Proč bych si měl(a) objednávat produkt Krups nebo Rowenta zde? Proč ne přímo na stránkách značky?
Když si objednám produkt Krups nebo Rowenta na těchto stránkách, budou se na něj vztahovat stejné obchodní podmínky a služby?
Musím si k objednání produktu Krups nebo Rowenta zde vytvořit zákaznický účet pro každou značku nebo platí jeden účet pro všechny stránky?
Musím při objednávání zboží Krups nebo Rowenta na těchto stránkách vytvořit samostatnou objednávku pro každou značku?
PLATBA
Jak můžu objednávku na stránkách zaplatit?
Jak bezpečná je platba kartou?
Jak můžu uplatnit slevový kód?
Co mám dělat, pokud se mi při zadávání slevového kódu zobrazí chybová zpráva?
Moje platba neproběhla úspěšně.
Jak si můžu zobrazit a stáhnout svou fakturu?
Je možné nakupovat zboží na splátky?
Bude mi platba účtována více než jednou, pokud musím platební stránku obnovit kvůli chybě?
ROZDĚL SI PLATBU ZA NÁKUP DO 3 SPLÁTEK S KLARNA
Terms
Terms
Poplatky za platbu na splátky
Poplatky za platbu na splátky
Proč se moje objednávka hned nezobrazuje v mém účtu?
Proč se moje objednávka hned nezobrazuje v mém účtu?
Pokud se rozhodnu platit s Klarna na splátky, mám stejné záruky a stejná práva na odstoupení od smlouvy?
Pokud se rozhodnu platit s Klarna na splátky, mám stejné záruky a stejná práva na odstoupení od smlouvy?
Jak probíhá vrácení peněz v případě úplného nebo částečného vrácení objednávky zaplacené na splátky?
Jak probíhá vrácení peněz v případě úplného nebo částečného vrácení objednávky zaplacené na splátky?
Zvolil/a jsem platbu na splátky, ale moje faktura uvádí celkovou částku objednávky, je to normální?
Zvolil/a jsem platbu na splátky, ale moje faktura uvádí celkovou částku objednávky, je to normální?
Zvolil/a jsem platbu na splátky a mám dotaz ohledně měsíčních splátek.
Zvolil/a jsem platbu na splátky a mám dotaz ohledně měsíčních splátek.