TIPY A RADY
Kde se můžu o produktu dozvědět více informací?
Všechny informace o vašich kuchyňských spotřebičích nebo náčiní najdete v naší sekci Nejčastější dotazy. Vyberte produkt z nabídky a najděte k němu všechny otázky a odpovědi, dokumenty, příslušenství a náhradní díly.
U příslušenství a náhradních dílů najdete v popisu seznam veškerého souvisejícího vybavení.
Pokud nemůžete nějakou informaci najít, můžete nás kdykoli kontaktovat prostřednictvím kontaktní stránky na internetu: https://www.tefal.cz/kontaktujte-nas nebo po telefonu na čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00. Naši zaměstnanci zákaznického servisu jsou vám plně k dispozici a rádi vám s výběrem pomůžou!
Jak zjistím, zda je daný díl nebo příslušenství kompatibilní s mým produktem?
Seznam kompatibilních produktů najdete na každém dokumentu se specifikací dílu nebo příslušenství.
Seznam příslušenství ke každému produktu můžete také najít vyhledáváním s pomocí vyhledávače nebo výběrem referenčního čísla spotřebiče vašeho produktu v adresáři obchodu s příslušenstvím.
Kompatibilní příslušenství je uvedeno pod produktem v adresáři obchodu.
Můžu svou objednávku změnit, zrušit nebo z ní odstranit položku?
Po zaplacení a potvrzení objednávky je již vaše objednávka zpracovávána a bohužel už v ní nejsme schopni udělat žádné změny.
Poté, co byla vaše objednávka odeslána, máte právo zrušit nákup jedné či více položek bez udání důvodu, a to ve lhůtě 30 dní od doručení. Pokud je posledním dnem lhůty sobota, neděle nebo státní svátek, bude lhůta prodloužena do dalšího pracovního dne. Pokud si zakoupíte několik položek, které budou doručeny buď jednotlivě nebo v několika balících, máte právo odstoupit od smlouvy do 30 (slovy: třiceti) dní od doručení poslední položky nebo balíku.
. Žádost musí být provedena:
• Buď přes kontaktní stránku na internetu: https://www.tefal.cz/kontaktujte-nas
• Nebo po telefonu na čísle: 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00.
Jak dlouho se uchovává historie mých objednávek?
Osobní údaje uchováváme po dobu obchodního vztahu a tak dlouho, dokud to je nutné pro plnění účelů stanovených v Podmínkách používání. Po uplynutí této doby budeme uchovávat vaše údaje pouze v rozsahu nezbytném nebo požadovaném ke splnění našich zákonných povinností nebo k doložení práva nebo smluv.
To vám umožní zobrazit si všechny předchozí objednávky, které jste vytvořili online.
Pokud máte jakékoliv problémy, můžete nás kdykoli kontaktovat prostřednictvím kontaktní internetové stránky: https://www.tefal.cz/kontaktujte-nas nebo po telefonu na čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00.
PROCES OBJEDNÁVÁNÍ
Jak si můžu objednat díl nebo příslušenství?
Jak si můžu objednat kuchyňské náčiní nebo spotřebič?
Produkt, který hledáte, můžete najít vyhledáváním s pomocí vyhledávače nebo procházením odlišných kategorií v nabídce. Pro zpřesnění vyhledávání můžete použít dostupné filtry.
Jakmile si vyberete spotřebič ze seznamu, můžete ho přidat do nákupního košíku buď tím, že na něj kliknete, čímž zobrazíte podrobný list produktu, nebo kliknutím přímo na ikonu nákupního košíku v seznamu.
Jak můžu změnit svou doručovací adresu?
Pokud chcete změnit svou doručovací adresu pro všechny budoucí objednávky, můžete tak učinit v sekci Můj účet / Moje adresy.
Pokud si přejete změnit doručovací adresu jen pro konkrétní objednávku, můžete to provést během procesu objednávání. Jakmile přidáte spotřebič, díly nebo příslušenství do nákupního košíku, kliknutím na košík můžete objednávku potvrdit a dokončit. V dalším kroku v sekci „Vaše adresy“ budete mít možnost zadat jinou doručovací adresu.
Pokud jste již objednávku zadali a ta se připravuje, není už bohužel možné doručovací adresu změnit.
Moje objednávka byla zrušena, co mám dělat?
Jak můžu sledovat průběh své objednávky?
Průběh své objednávky můžete sledovat v sekci Můj účet / Moje objednávky a vrácené zboží. Pod číslem příslušné objednávky můžete získat přístup k odkazu pro sledování a k faktuře objednávky. Kromě potvrzení objednávky a e-mailu o odeslání, budete o objednávce informování následujícími způsoby:
- Pokud objednané zboží odesílá Obchod Tefal, budete o tom v den doručení informováni také e-mailem.
- Pokud objednané zboží odesílá Obchod s příslušenstvím, bude poslední zpráva, kterou od nás obdržíte, e-mail o odeslání zboží. Přesné datum doručení zjistíte kliknutím na odkaz pro sledování zásilky.
Je můj produkt skladem?
Spotřebič, o který máte zájem, můžete zkusit najít na našich internetových stránkách. Buď použijte vyhledávač nebo jednoduše najděte odpovídající kategorii a vyberte z ní svůj spotřebič.
Pokud je dostupný, můžete ho přidat do nákupního košíku kliknutím na ikonu nákupního košíku vedle ceny. Pokud je produkt vyprodaný, můžete si vybrat, zda chcete být upozorněni emailem, až bude na skladě. Jednoduše klikněte na ikonu hodin a zadejte svou emailovou adresu.
Je díl/příslušenství, který/které sháním, na skladě?
Díl/příslušenství můžete vyhledat v našem eshopu. Přejděte do oddílu „Příslušenství a díly“, jednoduše najděte příslušnou kategorii a vyberte svůj spotřebič na základě referenčního čísla.
- Pokud je produkt dostupný, bude moci kliknout na tlačítko „přidat do košíku“, v opačném případě si můžete zvolit, zda chcete být upozorněni e-mailem, až bude opět skladem.
- Pokud už tento díl nevyrábíme, bude vám nabídnuta alternativní položka. Pokud se hledaný díl již nevyrábí a není k dispozici žádná alternativa, je tato informace rovněž jasně uvedena v produktovém listu.
Nedaří se mi objednat více než 5 kusů stejného zboží.
Mohu jako spotřebitel, který kupuje výrobek pro svou profesní/ekonomickou činnost, zadat objednávku?
Musím si k vytvoření objednávky vytvořit účet?
K vytvoření objednávky si není potřeba vytvářet účet. Nicméně, abychom dokázali zpracovávat Vaše požadavky co nejlépe, doporučujeme vám si účet vytvořit. Se zákaznickým účtem můžete využívat následující funkce:
- zobrazit průběh vašich objednávek a vrácení zboží
- zaregistrovat své produkty
- přístup k fakturačním údajům
- uložit své osobní údaje, abyste si v budoucnu mohli objednat zboží jednodušeji
- přihlásit se k odběru newsletteru
- možnost vybrat si servis a zaregistrovat se u něho
Nemám emailovou adresu. Jak můžu vytvořit objednávku?
Emailová adresa slouží ke dvěma účelům:
- Můžete si s ním vytvořit zákaznický účet, abyste mohli sledovat vaše objednávky a užívat si další výhody
- Umožňuje nám posílat vám důležité informace týkající se vaší objednávky (potvrzovací emaily, faktury, atd.)
Proto vám doporučujeme si založit emailovou adresu, abyste mohli vytvářet objednávky nebo si mohli vytvořit zákaznický účet.
Proč se ve stavu mé objednávky zobrazuje hlášení „Čeká na zpracování“, i když už jsem za ni zaplatil(a)?
OBJEDNAT ZBOŽÍ OD JINÉ ZNAČKY
Proč vidím na stránkách produkty Krups a Rowenta?
Značky Krups, Rowenta a Tefal jsou součástí skupiny Groupe SEB, a proto nově nabízíme spotřebiteli možnost objednat si i vybrané produkty ostatních značek Krups a Rowenta.
Jaká je záruka na zde zakoupené spotřebice Krups a Rowenta? Jedná se o stejnou záruku?
Ano, vzhledem k tomu, že Krups, Rowenta a Tefal jsou součástí skupiny Groupe SEB, na zboží objednané na jakékoliv z našich stránek platí mezinárodní záruční podmínky. Více informací o tomto tématu najdete na www.tefal.cz/zaruka
Pokud si objednám produkt Krups nebo Rowenta na těchto internetových stránkách, budu muset přejít na jiné stránky? Budu přesměrován(a)?
Které oddělení zákaznického servisu mám kontaktovat, když si objednám zboží Krups nebo Rowenta na těchto stránkách?
Máte-li jakoukoliv prosbu, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis z webové stránky, na kterých jste vytvořili objednávku. Kontaktujte nás: www.tefal.cz/kontaktujte-nas
Objednal(a) jsem si spotřebič Krups nebo Rowenta na těchto stránkách, kde si k němu můžu objednat příslušenství? Na stránkách Krups, Rowenta nebo Tefal?
Přislušenství, nejčastější dotazy a pokyny jsou k dispozici na obou stránkách.
Pokud si přejete zůstat na stránkách značky Tefal, najdete objednaný spotřebič, jeho příslušenství, nejčastější dotazy a návod k použití přímo v sekci Moje objednávky ve svém zákaznickém účtu kliknutím na miniaturu spotřebiče.
Pokud si chcete objednat náhradní díl nebo příslušenství k vašemu výrobku přímo od společnosti Krups nebo Rowenta, navštivte webovou stránku příslušné značky, kde naleznete i obchod s příslušenstvím. Použijte k tomu vyhledávač nebo jednoduše zadejte příslušnou kategorii a vyberte svůj přístroj.
Připomínáme, že bez ohledu na to, na jakých stránkách zboží objednáváte, jsou podmínky, služby i záruka totožné.
Proč bych si měl(a) objednávat produkt Krups nebo Rowenta zde? Proč ne přímo na stránkách značky?
V současné době značky Krups ani Rowenta nenabízí online objednávání spotřebičů, online lze objednat pouze náhradní díly a příslušenství. Vzhledem k tomu, že značky Krups, Rowenta a Tefal jsou součástí skupiny Groupe SEB, umožňujeme našim spotřebitelům objednávat spotřebiče Krups a Rowenta online na oficiálních webových stránkách skupiny www.Tefal.cz za stejných podmínek.
Když si objednám produkt Krups nebo Rowenta na těchto stránkách, budou se na něj vztahovat stejné obchodní podmínky a služby?
Musím si k objednání produktu Krups nebo Rowenta zde vytvořit zákaznický účet pro každou značku nebo platí jeden účet pro všechny stránky?
Ať už objednáváte zboží Tefal, Krups nebo Rowenta, není nutné si vytvářet účet pro každou značku, stačí vám jeden účet pro všechny stránky značek Groupe SEB.
Připomínáme, že k vytvoření objednávky není nutné mít zákaznický účet, ale můžete díky němu využívat řadu funkcí, jako např:
- přístup ke svým objednávkám a vracenému zboží a zobrazení jejich stavu
- registrace objednaného zboží
- přístup k fakturačním údajům
- usnadnění budoucích nákupů díky uložení vašich osobních údajů
- přihlášení se k odběru našeho newsletteru
- možnost výběru a registrace u servisního střediska
Musím při objednávání zboží Krups nebo Rowenta na těchto stránkách vytvořit samostatnou objednávku pro každou značku?
PLATBA
Jak můžu objednávku na stránkách zaplatit?
Platba za nakupované zboží se provádí online během procesu objednávání.
Aby pro vás bylo nakupování co nejpohodlnější, nabízíme vám následující platební metody:
Kartou:
Platba může být provedena pomocí následujících platebních karet: Mastercard, Visa
Dobírkou (pouze pro zboží zasílané prostřednictvím Obchodu Tefal):
Při doručení je možné zaplatit objednávku v hotovosti nebo bankovní kartou (pomocí POS terminálu kurýra). Pokud zvolíte tento způsob platby, bude k nákladům na dopravu připočítán servisní poplatek (+ 49 Kč). Maximální výše objednávky pro tento způsob platby je 20 000 Kč. Platba dobírkou je možná pouze u zboží zasílaného prostřednictvím Obchodu Tefal.
Apple Pay: (pouze pro zboží zasílané prostřednictvím Obchodu Tefal):
Platba s Apple Pay je snadná, bezpečná a hlavně rychlá. Není potřeba mít u sebe platební kartu, ale záleží na typu zařízení, kterým disponujete, zda-li platbu ověříte pomocí Face ID, Touch ID, nebo přes bezpečnostní PIN.
Google Pay: (pouze pro zboží zasílané prostřednictvím Obchodu Tefal):
Platbu lze provést prostřednictvím vašeho účtu Google Pay.
Platební metoda Google Pay umožňuje zákazníkům jednoduché, rychlé a bezpečné placení v online obchodech pomocí karty uložené v Peněžence Google. Zákazníci mohou používat mobilní telefon jako digitální peněženku a provádět platby kartou bez nutnosti mít kartu fyzicky u sebe.
Klarna: (pouze pro zboží zasílané prostřednictvím Obchodu Tefal):
Platba ve 3 splátkách bez úroků se společností Klarna
Všechny zavedené prostředky slouží k zajištění důvěrnosti a bezpečnosti vašich údajů přenášených na webu, neuchováváme žádné informace ani stopy.
Jak bezpečná je platba kartou?
Jak můžu uplatnit slevový kód?
Chcete-li uplatnit slevový kód, zadejte ho do pole „Zadejte kupón“ v prvním kroku dokončování objednávky.
Co mám dělat, pokud se mi při zadávání slevového kódu zobrazí chybová zpráva?
Zadejte slevový kód znovu a ujistěte se prosím, že ho zadáváte správně. Pokud kód nefunguje, zkontrolujte prosím, zda již jeho platnost nevypršela. Pokud je stále platný, kontaktujte prosím zákaznickou podporu prostřednictvím kontaktní internetové stránky: https://www.tefal.cz/kontaktujte-nas nebo po telefonu na čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00.
Moje platba neproběhla úspěšně.
Pokud byla vaše platba zablokována, mohl to způsobit technický problém na naší straně nebo problém s vaší bankou. Řiďte se prosím pokyny v chybovém hlášení na vaší obrazovce.
Pokud se problém týká způsobu platby, ujistěte se, že jsou zadané údaje vaší karty správné, že na ni máte aktivované platby online, že vydavatel karty platbu neodmítl a že zůstatek pokrývá částku objednávky.
Pokud nastane technický problém, zkuste to prosím později. Pokud problém přetrvává, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktní internetové stránky: https://www.tefal.cz/kontaktujte-nas nebo po telefonu na čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00.
Jak si můžu zobrazit a stáhnout svou fakturu?
Fakturu vám zašleme e-mailem. Pokud ji nemůžete najít:
- Vaše objednávka je odesílána prostřednictvím Obchodu Tefal: Kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mailem, který vám bude schopen zaslat kopii na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při odeslání objednávky, nebo na jinou e-mailovou adresu, pokud došlo k chybě.
- Vaše objednávka je odesílána prostřednictvím Obchodu s příslušenstvím: Faktury a další dokumenty týkající se vašich objednávek jsou k dispozici v sekci Můj účet / Moje objednávky a vrácení zboží pod číslem objednávky.
Je možné nakupovat zboží na splátky?
Na Tefal.cz nabízíme možnost nákupu na splátky a bez úroků se společností Klarna.
Bude mi platba účtována více než jednou, pokud musím platební stránku obnovit kvůli chybě?
U jednoho potvrzeného nákupního košíku může být provedena pouze jedna platba. Pro jistotu si však zkontrolujte svou příchozí poštu a ujistěte se, že jste nedostali stejný potvrzovací email několikrát. Zkontrolujte prosím také, že vám nebyla částka objednávky účtována vícekrát. V takovém případě prosím pošlete potvrzení o platbě našemu zákaznickému servisu prostřednictvím kontaktní stránky https://www.tefal.cz/kontaktujte-nas V nabídce Objednávky vytvořená online / Stav objednávky.
Pokud narazíte na jakékoliv další problémy, kontaktujte prosím náš zákaznický servis po telefonu na čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00).
ROZDĚL SI PLATBU ZA NÁKUP DO 3 SPLÁTEK S KLARNA
Terms
Terms
Na Tefal.cz nabízíme možnost nákupu na splátky a bez úroků se společností Klarna.
Platbu je možné rozdělit do tří splátek za jakýkoliv nákup v rozmezí 5 000 až 49 000 Kč.
Poplatky za platbu na splátky
Poplatky za platbu na splátky
Za platbu na splátky se u Klarna neplatí žádné další poplatky.
Proč se moje objednávka hned nezobrazuje v mém účtu?
Proč se moje objednávka hned nezobrazuje v mém účtu?
Potvrzení plateb splátek od našeho partnera může trvat až 24 pracovních hodin. Pokud se vaše objednávka neobjeví ani po této době, můžete kontaktovat zákaznický servis vyplněním kontaktního formuláře.
Pokud se rozhodnu platit s Klarna na splátky, mám stejné záruky a stejná práva na odstoupení od smlouvy?
Pokud se rozhodnu platit s Klarna na splátky, mám stejné záruky a stejná práva na odstoupení od smlouvy?
Pokud jde o nákupy zaplacené jednorázově, platí pro platby na splátky stejné podmínky vrácení a záruky: další podrobnosti naleznete v našich Všeobecných podmínkách prodeje.
Jak probíhá vrácení peněz v případě úplného nebo částečného vrácení objednávky zaplacené na splátky?
Jak probíhá vrácení peněz v případě úplného nebo částečného vrácení objednávky zaplacené na splátky?
Jakmile bude vrácení Vašeho zboží potvrzeno, zašleme tyto informace společnosti Klarna, který se postará o vrácení peněz nebo o změnu platebních lhůt s přihlédnutím k vašim měsíčním platbám. Chcete-li se dozvědět více, přejděte na tuto stránku.
Zvolil/a jsem platbu na splátky, ale moje faktura uvádí celkovou částku objednávky, je to normální?
Zvolil/a jsem platbu na splátky, ale moje faktura uvádí celkovou částku objednávky, je to normální?
Ano. Když provádíte platbu přes Klarna, faktura, která je vystavena, je celková částka objednávky, ale platba je hrazena ve splátkách podle termínů, které vám sdělí náš partner v okamžiku autorizace platby. Další podrobnosti naleznete na této stránce.
Zvolil/a jsem platbu na splátky a mám dotaz ohledně měsíčních splátek.
Zvolil/a jsem platbu na splátky a mám dotaz ohledně měsíčních splátek.
Veškeré podrobnosti o platbě na splátky najdete na této stránce nebo se obraťte na náš zákaznický servis vyplněním kontaktního formuláře nebo na čísle 731 010 111* (pondělí až pátek od 8:00 do 17:00).
DORUČOVÁNÍ A SLEDOVÁNÍ BALÍKŮ
Jak funguje doručování?
Objednané zboží doručujeme po České republice. Do cizích zemí nedoručujeme.
Zboží lze doručit na vaši adresu domů, na jakoukoli jinou adresu uvedenou v objednávce nebo na vámi zvolené výdejní místo v České republice.
Doručení trvá zpravidla 2 až 3 pracovní dny, pokud jsou produkty doručovány Obchodem Tefal a 6-7 pracovních dní, pokud produkty doručuje Obchod s příslušenstvím. Tato lhůta začíná běžet od data expedice vašeho balíku (které u dostupných položek trvá do dvou dnů od data objednávky) a datem jeho odeslání.
Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s předpokládanou dobou doručení a odkazem na sledování zásilky na doručovací adresu uvedenou v objednávce.
Pokud nebudete v době doručení zásilky doma, zanechá vám dopravce doručovací lístek, ve kterém bude uvedeno, kde a kdy si zásilku můžete vyzvednout.
Pokud zvolíte doručení na výdejní místo, budete informováni o tom, kdy si můžete zásilku vyzvednout a jak dlouho bude na daném výdejním místě uložena.
Vždy zkontrolujte stav balíku a jeho obsah. Pokud dojde k poškození balíku, zásilku odmítněte a na stvrzenku napište „odmítnuto z důvodu špatného stavu“, uveďte na ni datum doručení a podepište se.
Zároveň musíte neprodleně kontaktovat náš zákaznický servis po telefonu na čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00. Pokud je problém nahlášen až po doručení, nejpozději však do 3 dnů od data doručení, je nutné kontaktovat zákaznický servis, který vám poradí, jak postupovat dále.
Mohu doručovací adresu změnit poté, co byla moje objednávka zpracována?
Jakmile byla vaše objednávka zpracována, doručovací adresu už nemůžete změnit.
Pokud zboží čeká na vyřízení nebo není skladem (je zpožděné), nemůžete sice změnit adresu doručení, ale můžete objednávku zrušit:
- buď prostřednictvím kontaktní internetové stránky https://www.tefal.cz/kontaktujte-nas
- nebo kontaktováním zákaznického servisu po telefonu na čísle 731 010 111 (za cenu městského hovoru nebo podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00 a pomůže vám s vaším požadavkem pomůže.
Co můžu dělat, když není má zásilka kompletní?
Pokud je vám doručen poškozený balík, doporučujeme vám, abyste ho odmítli převzít a na stvrzenku napsali „odmítnuto z důvodu špatného stavu“, uveďte na ni datum doručení a podepište se. Kontaktuje prosím zároveň náš zákaznický servis na čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00.
Jakmile balík přijmete, nebude již možné přijmout reklamaci poškozeného balícího materiálu a uznat škodu, která byla v jeho důsledku způsobena na produktu.
Pokud je poškozený spotřebič, ale balík nenese stopy poškození, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na telefonním čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00 a který bude řešit vaši reklamaci.
Co mám dělat, pokud můj balík dorazí poškozený?
Pokud je vám doručen poškozený balík, doporučujeme vám, abyste ho odmítli převzít a na stvrzenku napsali „odmítnuto z důvodu špatného stavu“, uveďte na ni datum doručení a podepište se. Kontaktuje prosím zároveň náš zákaznický servis na čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00.
Jakmile balík přijmete, nebude již možné přijmout reklamaci poškozeného balícího materiálu a uznat škodu, která byla v jeho důsledku způsobena na produktu.
Pokud je poškozený spotřebič, ale balík nenese stopy poškození, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na telefonním čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00 a který bude řešit vaši reklamaci.
Kdy bude moje objednávka odeslána?
Jak můžu sledovat doručování své objednávky?
Z jakých způsobů doručení si mohu vybrat?
Při procesu objednávání jsou nabízeny tyto způsoby doručení:
- pro zboží odesílané Obchodem s příslušenstvím
Standardní doručení GLS k vám domů: Doručení domů se provádí na libovolné místo a do kteréhokoliv patra, v závislosti na poskytnutí doručujícímu personálu průchodu nutného pro doručení objednaných položek.
- pro zboží odesílané Obchodem Tefal
Zásilkovna - Výdejní místa a Z-BOX
Zásilkovna - Doručení na adresu
Kolik stojí dopravné?
Výše dopravného se odvíjí od zvoleného způsobu doručení. Dozvíte se jí před potvrzením objednávky.
Upozorňujeme, že:
- Pokud přesahuje celková hodnota vaší objednávky bez dopravného 800 Kč, je doprava pro objednávky zasílané Obchodem s příslušenstvím zdarma.
- Pokud přesahuje celková hodnota vaší objednávky bez dopravného 1000 Kč, je doprava zdarma pro objednávky zasílané Obchodem Tefal.
Můžu si nechat zboží doručit do ciziny?
Co se stane, když nejsem v době doručování balíku doma?
Co mám dělat, pokud se můj balík ztratí?
Nejprve zkontrolujte svou doručenou poštu (spam, nevyžádanou poštu nebo jiné složky) a také odkaz na sledování v sekci Můj účet / Moje objednávky a vrácení zboží pod příslušným číslem objednávky, kde najdete všechny odkazy na sledování a související dokumenty.
Pokud informace o sledování vykazují zpoždění oproti předpokládané době doručení nebo pokud k nim nemáte přístup, můžete se obrátit na zákaznický servis, když zvolíte volbu Kontaktní stránka / Objednávky zadané na internetu / Objednávka - průběh nebo telefonicky na čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00, kde získáte informace o průběhu vyřizování vaší objednávky.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Jak můžu vrátit zboží?
Při nakupování na internetu máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Pokud si přejete od smlouvy odstoupit, musíte tuto žádost učinit:
- Po telefonu na čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00.
- nebo přes kontaktní stránku na internetu: https://www.tefal.cz/kontaktujte-nas
Do 30 (slovy: třiceti) dní od data doručení. Pokud je posledním dnem lhůty sobota, neděle nebo státní svátek, bude lhůta prodloužena do dalšího pracovního dne.
Pokud si zakoupíte několik položek, které budou doručeny buď jednotlivě nebo v několika balících, máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 30 (slovy: třiceti) dní od doručení poslední položky nebo balíku.
- Žádost musí obsahovat následující informace:
- Vaše kontaktní údaje: Paní/Pan jméno, adresa, telefonní číslo
- Datum podání žádosti o odstoupení: den/měsíc/rok
- Tímto oznamuji, že odstupuji od kupní smlouvy: ………
- Položka/y (uveďte název na faktuře): …….
- Objednáno dne: ……
- Pod číslem objednávky: ……..
- Doručeno dne: …….
Upozornění pro zákazníky, kteří nakoupili formou dobírky:
- Pokud jste si jako způsob platby zvolili Dobírku, kontaktujte prosím spotřebitelský servis, pokud si přejete nákup zrušit.
- Zákaznický servis vám nastíní postup vrácení, poskytne štítek pro vrácení a shromáždí potřebné bankovní informace, aby bylo možné vrátit částku, za kterou byl produkt zakoupen, jakmile jej obdržíme.
Po obdržení žádosti o odstoupení od kupní smlouvy vám náš zaměstnanec zákaznického servisu sdělí, co máte dále dělat, a zašle vám vytištěné potvrzení o přijetí.
Objednávky zasílané Obchodem Tefal:
Produkt musí být vrácen kompletní a v původním balení včetně příslušenství, návodů, kabelů atd. (dopravné hradíme my – u objednávek zasílaných Obchodem Tefal je součástí balení štítek pro vrácení) na následující adresu: DHL Logistics, PNK Park - Nový, Majer, Hala DC33.1, 926 01 Sereď, SLOVENSKO, a to do 30 (slovy: třiceti) dnů od data odeslání (podle poštovního razítka) nebo odeslání emailu oznamujícího společnosti odstoupení od smlouvy.
Objednávky zasílané Obchodem s příslušenstvím:
Produkt musí být vrácen kompletní a v původním balení včetně příslušenství, návodů, kabelů atd. na vaše náklady na následující adresu: ADV technik s.r.o, Hornoměcholupská 1290/22a, 102 00 Praha 10 (+420 606 908 464 - [email protected]) a to do 14 (slovy: čtrnácti) dnů od data odeslání (podle poštovního razítka) nebo odeslání emailu oznamujícího společnosti odstoupení od smlouvy.
V některých případech, tj. při nákupu určitých položek (např. náhradních dílů a příslušenství), vám společnost poskytne jinou zpáteční adresu.
V každém případě musíte vždy položky vrátit na adresu, kterou vám poskytl zákaznický servis.
Jakmile obdržíme vrácenou položku, budou vám refundovány veškeré platby včetně dopravného. Položky vrácené nekompletní, poškozené nebo použité nebudou přijaty a budou vám vráceny na vaše náklady.
Vrácení peněz provedeme stejnou platební metodou, kterou jste použili při původní transakci, pokud výslovně nesouhlasíte s použitím jiné platební metody a za předpokladu, že vám vrácením peněz nevzniknou žádné náklady.
Stále mi nebyly vráceny peníze.
Doručený produkt neodpovídá tomu, který jsem si objednal
POPRODEJNÍ SERVIS – ZÁRUKA
Produkt, který jsem obdržel, je rozbitý
V případě defektu (poškozeného nebo vadného produktu) máte lhůtu 30 (slovy: třiceti) dnů od doručení nebo vyzvednutí zboží na to, abyste požádali o výměnu nebo vrácení peněz v souladu s pokyny poskytnutými Zákaznickým servisem.
Za tímto účelem se prosím obraťte na zákaznický servis na telefonním čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00 a který vám sdělí, jak zboží vrátit, nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na našich internetových stránkách:https://www.tefal.cz/kontaktujte-nas.
Položka musí být vrácena v původním balení a musí být kompletní (příslušenství, pokyny a další dokumenty, které jsou součástí balení).
Jaká je záruční doba mé položky?
Kde si můžu nechat opravit svůj spotřebič a nakoupit příslušenství nebo náhradní díly?
Potřebujete-li k vašemu spotřebiči náhradní díly a příslušenství, navštivte prosím oficiální Obchod s příslušenstvím Tefal. Stačí jen najít příslušnou kategorii a vybrat svůj spotřebič podle referenčního čísla. Zobrazí se vám všechno příslušenství, které je kompatibilní s vaším spotřebičem.
Pokud si chcete nechat spotřebič opravit, můžete zkontaktovat autorizované servisní středisko ve svém okolí. Adresu servisního střediska najdete na naší mapě servisů
Mám dotaz ohledně svého produktu.
Existují dva způsoby, jak zjistit odpovědi na otázky týkající se vašich produktů a jejich použití:
- Produktový list, který je dostupný online, je plný užitečných informací (záruka na komponenty, použití, díly a příslušenství, atd.)
- Zároveň nabízíme speciální sekci vyhrazenou přímo pro produkty, kde můžete objevit všechny doporučení a informace týkající se daného produktu, když kliknete sem. K zobrazení sekce Nejčastější dotazy k vašemu produktu jednoduše vyberte odpovídající kategorii a poté svou položku.
Pokud jste pořád nenašli odpověď na svou otázku, můžete nás kdykoli kontaktovat prostřednictvím kontaktní stránky nebo po telefonu na čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00.
Jaké typy oprav jsou kryté dvouletou zárukou?
MŮJ ÚČET - MŮJ PŘÍSTUP
Co mám dělat, když zapomenu své heslo?
Pokud jste zapomněli své heslo, můžete si ho obnovit následujícím postupem:
- Přejděte do sekce Můj účet (ikona vpravo nahoře na vaší obrazovce)
- Kliněte na tlačítko „Přihlásit se“
- V oddílu na levé straně „Mám již účet, přihlásit se“ klikněte na „Zapomněli jste heslo?“
- Jednoduše se řiďte dalšími pokyny.
Jak můžu změnit své osobní údaje?
Jak můžu smazat své osobní údaje?
Jak můžu spravovat své newslettery?
Jaké osobní údaje shromažďujete?
Shromažďujeme různé druhy údajů, včetně následujících:
- identifikační údaje (např. Příjmení, křestní jméno, poštovní adresa, emailová adresa, telefonní číslo)
- přihlašovací údaje, soubory cookies, technické údaje
- údaje o domácnosti (např. Počet osob v domácnosti, počet dětí, rodinný stav)
- anonymizované údaje
Z jakých důvodů jsou mé osobní údaje shromažďovány?
Vaše údaje jsou shromažďovány z následujících důvodů:
- K vytvoření vašeho uživatelské účtu a přihlašovacích údajů, pokud již máte účet na internetových stránkách /aplikaci jiné značky nebo některé jiné značky skupiny Groupe SEB
- K používání informací o vašich zvycích a chování, abychom vám mohli zasílat informace a personalizované nabídky v souladu s preferencemi vašich údajů.
- Abychom vám mohli poskytnout informace či služby, které jsou vám střižené na míru ve vaší oblasti.
- Abychom mohli reagovat na vaše vyhledávání a žádosti o informace o produktech a službách, které nabízíme.
- Abychom mohli spravovat vaše objednávky vytvořené na našich internetových stránkách nebo v naší aplikaci, abychom mohli odesílat a sledovat objednané produkty a abychom vám mohli poskytovat faktury a řešit jakékoliv stížnosti.
- Ke spravování vašeho odběru novinek (newsletteru)
Požadujete-li více informací o vašich osobních údajích, klikněte prosím sem.
Jak dlouho budou moje údaje uchovávány?
Jak jsou mé osobní údaje chráněny?
Na bezpečnosti a důvěrnosti údajů, které o vás shromažďujeme a uchováváme, nám velice záleží.
Proto uplatňujeme veškerá přiměřená opatření, abychom vaše informace chránili před zneužitím, narušením, ztrátou a také neoprávněným přístupem, úpravou nebo vyzrazením.
Při platbě online nejsou v naší databázi uloženy žádné vaše bankovní údaje ani údaje o kartě. Veškeré údaje o bankovním spojení a platebních kartách jsou zpracovávány naším poskytovatelem finančních služeb a veškeré přenosy či předání takových finančních údajů musí probíhat pouze s pomocí ochrany SSL.
Při vytváření zákaznického účtu se zobrazilo chybové hlášení. Proběhlo vše v pořádku?
Pokud se vám při vytváření vašeho zákaznického účtu zobrazí chybové hlášení, doporučujeme vám zkontrolovat email, abyste zjistili, zda jste dostali potvrzení o vytvoření vašeho účtu.
Pokud jste žádnou zprávu nedostali, zkuste se přihlásit s pomocí emailové adresy a hesla, které jste chtěli použít. Navzdory chybovému hlášení je pravděpodobné, že Váš účet byl úspěšně vytvořen.
Pokud ovšem stále nefunguje, doporučujeme vám vytvořit si účet znovu. Pokud už je vaše emilová adresa zaregistrována v naší databázi, klikněte prosím na „Zapomněli jste heslo?“ Poté můžete přistoupit k obnovení vašeho zákaznického účtu.
Pokud se vám stále nedaří vytvořit si účet, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktní internetové stránky: https://www.tefal.cz/kontaktujte-nas nebo po telefonu na čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00.
Proč bych se měl(a) přihlašovat k odběru našeho newsletteru?
Jak se můžu odhlásit z odběru newsletteru?
K čemu potřebuju zákaznický účet?
K vytvoření objednávky si musíte vytvořit účet.
S uživatelským účtem můžete využít řadu funkcí jako je možnost sledovat své objednávky, registrovat své produkty a balíčky, zaregistrovat se k odběru našeho newsletteru a zaregistrovat se v konkrétním servisním středisku.
Po změně svých osobních údajů jsem nedostal žádný potvrzovací email.
Nejdříve zkontrolujte všechny složky doručené pošty ve vaší emailové schránce (spam, nevyžádaná pošta a další složky)
Pokud jste nic nedostali, zkuste se přihlásit s novými přihlašovacími údaji. I když jste nedostali žádné potvrzení, je pravděpodobné, že změny úspěšně proběhly.
Pokud to stále nefunguje, doporučujeme vám zopakovat proces kliknutím na „Zapomněli jste heslo?“ Poté můžete přistoupit k obnovení vašeho zákaznického účtu.
Pokud se vám stále nedaří přihlásit, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktní internetové stránky: https://www.tefal.cz/kontaktujte-nas nebo po telefonu na čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00.
Několikrát jsem se pokusil přihlásit a můj účet je teď zablokovaný.
Jak si vytvořím bezpečné heslo?
Jak můžu změnit své heslo?
OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ JAKO HOST
Jak můžu zadat objednávku jako host bez účtu?
Postupujte podle níže uvedených kroků:
1. Přejděte na produktový list vybraného zboží a vyberte požadované množství.
2. Na produktovém listu klikněte na "Přidat do košíku".
3. Pokračujte v nákupu nebo potvrďte objednávku (budete přesměrováni do košíku).
4. V nákupním košíku vyberte možnost „Pokračovat jako host“ pod tlačítkem „Potvrdit objednávku“.
5. Vyberte způsob doručení, zadejte e-mailovou adresu pro sledování objednávky a vyplňte své kontaktní údaje.
6. Vyberte způsob platby, odsouhlaste podmínky a klikněte na tlačítko „Zaplatit objednávku“.
7. Dokončete platbu.
8. Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán potvrzovací e-mail.
Můžu zadávat objednávky jako host, i když už mám založený zákaznický účet?
Objednávky můžete zadávat jako host, I když už máte vytvořený zákaznický účet. Jednoduše se řiďte kroky uvedenými v části Jak můžu zadat objednávku jako host bez účtu? Jako host ovšem nezískáte následující výhody:
- přístup k účtu za účelem prohlížení objednávek, sledování zásilek a vracení zboží a sledování jejich průběhu
- registrace svých produktů v účtu a snadné vyhledávání příslušenství, uživatelských návodů nebo datumy nákupů
- přístup k vašim fakturačním údajům
- usnadnění budoucích nákupů uložením svých osobních údajů
- přihlášení k odběru newsletteru, které může být provedeno i nezávisle na vaši objednávku
- možnost vybrat si konkrétní servisní středisko a zaregistrovat se u něho
Budu mít možnost sledovat svou objednávku, pokud ji vytvořím jako host bez účtu?
Samozřejmě! Jakmile vytvoříte objednávku jako host, obdržíte email s potvrzením objednávky na emailovou adresu, kterou jste zadali při dokončení objednávky, po němž bude následovat potvrzovací email, který bude obsahovat odkazy ke sledování vašeho balíku.
Pokud nedostanete ani jeden z těchto emailů, zkontrolujte pečlivě složku "SPAM/jiné" a kontaktujte prosím zákaznickou podporu prostřednictvím kontaktní stránky: https://www.tefal.cz/kontaktujte-nas nebo po telefonu na čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00.
Můžu použít slevový kód nebo poukaz při objednávání jako host bez účtu?
Jak můžu změnit nebo zrušit objednávku jako host bez účtu?
Obsah nákupního košíku můžete změnit kdykoliv, než bude vaše objednávka potvrzena platbou. Po zaplacení z vaší strany a potvrzení objednávky, která je tedy již v procesu vychystávání, už bohužel nebude možné provést jakoukoliv změnu ani zrušení vaší objednávky. Poté, co byla vaše objednávka odeslána, máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů do 30 dnů od jejího převzetí. Pokud je posledním dnem lhůty sobota, neděle nebo státní svátek, bude lhůta prodloužena do dalšího pracovního dne. Pokud nakoupíte několik položek jednotlivě nebo v několika balících, vaše právo odstoupit od kupní smlouvy zanikne po 30 (slovy: třiceti) dnech od doručení poslední položky nebo balíku.
. Odstoupit od kupní smlouvy nelze provést přes internet. Chcete-li tak učinit, můžete nás kontaktovat následujícími způsoby:
• nebo přes kontaktní stránku: https://www.tefal.cz/kontaktujte-nas
• nebo po telefonu na čísle 731 010 111 (hovor je účtován podle tarifu vašeho operátora), který je vám k dispozici od pondělí do pátku mezi 8:00 a 17:00. nebo uvedením čísla objednávky na faktuře v době odeslání zboží.
Existuje nějaké zboží, které nelze objednat bez účtu?
Pokud objednávám jako host bez účtu, budu muset uhradit nějaké dodatečné poplatky?
SPECIÁLNÍ NABÍDKY A AKCE
Jak můžu využít speciální nabídky?
Náš internetový obchod pravidelně nabízí atraktivní speciální nabídky, které můžete využít přímo na našich webových stránkách. Pokud jste v rámci probíhající akce obdrželi slevový kód, můžete jej uplatnit (v závislosti na platnosti kódu) zadáním kódu do vyhrazeného pole během procesu objednávání.
Chcete-li být o těchto různých nabídkách informováni, přihlaste se k odběru našeho newsletteru a pravidelně kontrolujte naše webové stránky.
Zboží jsem nakoupil několik dní před datem zahájení speciální promoční akce. Můžu využít nabídku zpětně?
Z důvodu řízení zásob a sestavování rozpočtu jsou slevy platné pouze po určitou dobu a nelze je uplatnit na objednávky vytvořené před nebo po propagační akci.
Aby vám neunikla žádná z našich akcí, zaregistrujte se k odběru našeho newsletteru a pravidelně kontrolujte naše webové stránky.