Naše často kladené dotazy jsou navrženy tak, aby poskytovaly co nejlepší odpovědi na všechny vaše otázky. Níže si jednoduše vyberte kategorii informací, které vás zajímají, a nechte se námi provést.
TIPY A RADY
Kde se můžu o produktu dozvědět více informací?
Jak zjistím, zda je daný díl nebo příslušenství kompatibilní s mým produktem?
Můžu svou objednávku změnit, zrušit nebo z ní odstranit položku?
Jak dlouho se uchovává historie mých objednávek?
PROCES OBJEDNÁVÁNÍ
Jak si můžu objednat díl nebo příslušenství?
Jak si můžu objednat kuchyňské náčiní nebo spotřebič?
Jak můžu změnit svou doručovací adresu?
Moje objednávka byla zrušena, co mám dělat?
Jak můžu sledovat průběh své objednávky?
Je můj produkt skladem?
Je díl/příslušenství, který/které sháním, na skladě?
Nedaří se mi objednat více než 5 kusů stejného zboží.
Mohu jako spotřebitel, který kupuje výrobek pro svou profesní/ekonomickou činnost, zadat objednávku?
Musím si k vytvoření objednávky vytvořit účet?
Nemám emailovou adresu. Jak můžu vytvořit objednávku?
Proč se ve stavu mé objednávky zobrazuje hlášení „Čeká na zpracování“, i když už jsem za ni zaplatil(a)?
OBJEDNAT ZBOŽÍ OD JINÉ ZNAČKY
Proč vidím na stránkách produkty Krups a Rowenta?
Jaká je záruka na zde zakoupené spotřebice Krups a Rowenta? Jedná se o stejnou záruku?
Pokud si objednám produkt Krups nebo Rowenta na těchto internetových stránkách, budu muset přejít na jiné stránky? Budu přesměrován(a)?
Které oddělení zákaznického servisu mám kontaktovat, když si objednám zboží Krups nebo Rowenta na těchto stránkách?
Objednal(a) jsem si spotřebič Krups nebo Rowenta na těchto stránkách, kde si k němu můžu objednat příslušenství? Na stránkách Krups, Rowenta nebo Tefal?
Proč bych si měl(a) objednávat produkt Krups nebo Rowenta zde? Proč ne přímo na stránkách značky?
Když si objednám produkt Krups nebo Rowenta na těchto stránkách, budou se na něj vztahovat stejné obchodní podmínky a služby?
Musím si k objednání produktu Krups nebo Rowenta zde vytvořit zákaznický účet pro každou značku nebo platí jeden účet pro všechny stránky?
Musím při objednávání zboží Krups nebo Rowenta na těchto stránkách vytvořit samostatnou objednávku pro každou značku?
PLATBA
Jak můžu objednávku na stránkách zaplatit?
Jak bezpečná je platba kartou?
Jak můžu uplatnit slevový kód?
Co mám dělat, pokud se mi při zadávání slevového kódu zobrazí chybová zpráva?
Moje platba neproběhla úspěšně.
Jak si můžu zobrazit a stáhnout svou fakturu?
Je možné nakupovat zboží na splátky?
Bude mi platba účtována více než jednou, pokud musím platební stránku obnovit kvůli chybě?
ROZDĚL SI PLATBU ZA NÁKUP DO 3 SPLÁTEK S KLARNA
Terms
Poplatky za platbu na splátky
Proč se moje objednávka hned nezobrazuje v mém účtu?
Pokud se rozhodnu platit s Klarna na splátky, mám stejné záruky a stejná práva na odstoupení od smlouvy?
Jak probíhá vrácení peněz v případě úplného nebo částečného vrácení objednávky zaplacené na splátky?
Zvolil/a jsem platbu na splátky, ale moje faktura uvádí celkovou částku objednávky, je to normální?
Zvolil/a jsem platbu na splátky a mám dotaz ohledně měsíčních splátek.
DORUČOVÁNÍ A SLEDOVÁNÍ BALÍKŮ
Jak funguje doručování?
Mohu doručovací adresu změnit poté, co byla moje objednávka zpracována?
Co můžu dělat, když není má zásilka kompletní?
Co mám dělat, pokud můj balík dorazí poškozený?
Kdy bude moje objednávka odeslána?
Jak můžu sledovat doručování své objednávky?
Z jakých způsobů doručení si mohu vybrat?
Kolik stojí dopravné?
Můžu si nechat zboží doručit do ciziny?
Co se stane, když nejsem v době doručování balíku doma?
Co mám dělat, pokud se můj balík ztratí?
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Jak můžu vrátit zboží?
Stále mi nebyly vráceny peníze.
Doručený produkt neodpovídá tomu, který jsem si objednal
POPRODEJNÍ SERVIS – ZÁRUKA
Produkt, který jsem obdržel, je rozbitý
Jaká je záruční doba mé položky?
Kde si můžu nechat opravit svůj spotřebič a nakoupit příslušenství nebo náhradní díly?
Mám dotaz ohledně svého produktu.
Jaké typy oprav jsou kryté dvouletou zárukou?
MŮJ ÚČET - MŮJ PŘÍSTUP
Co mám dělat, když zapomenu své heslo?
Jak můžu změnit své osobní údaje?
Jak můžu smazat své osobní údaje?
Jak můžu spravovat své newslettery?
Jaké osobní údaje shromažďujete?
Z jakých důvodů jsou mé osobní údaje shromažďovány?
Jak dlouho budou moje údaje uchovávány?
Jak jsou mé osobní údaje chráněny?
Při vytváření zákaznického účtu se zobrazilo chybové hlášení. Proběhlo vše v pořádku?
Proč bych se měl(a) přihlašovat k odběru našeho newsletteru?
Jak se můžu odhlásit z odběru newsletteru?
K čemu potřebuju zákaznický účet?
Po změně svých osobních údajů jsem nedostal žádný potvrzovací email.
Několikrát jsem se pokusil přihlásit a můj účet je teď zablokovaný.
Jak si vytvořím bezpečné heslo?
Jak můžu změnit své heslo?
OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ JAKO HOST
Jak můžu zadat objednávku jako host bez účtu?
Můžu zadávat objednávky jako host, i když už mám založený zákaznický účet?
Budu mít možnost sledovat svou objednávku, pokud ji vytvořím jako host bez účtu?
Můžu použít slevový kód nebo poukaz při objednávání jako host bez účtu?
Jak můžu změnit nebo zrušit objednávku jako host bez účtu?
Existuje nějaké zboží, které nelze objednat bez účtu?
Pokud objednávám jako host bez účtu, budu muset uhradit nějaké dodatečné poplatky?
SPECIÁLNÍ NABÍDKY A AKCE
Jak můžu využít speciální nabídky?
Zboží jsem nakoupil několik dní před datem zahájení speciální promoční akce. Můžu využít nabídku zpětně?
Nedostal jsem svůj slevový kód.
Co mám dělat, pokud platnost slevového kódu vypršela a chci prodloužit dobu jeho platnosti?