V případě jakýchkoli požadavků týkajících se našich produktů a služeb můžete kontaktovat náš zákaznický servis. Abychom vám mohli odpovědět co nejdříve, doporučujeme nejprve zkontrolovat následující:
Váš spotřebič je v záruční době
Nechte si jej bezplatně opravit v některém z našich autorizovaných servisů.
Pokud váš spotřebič již není v záruce, máte k dispozici 3 řešení:
Prohlédněte si tyto sekce:
Kontaktujte prosím některý z našich autorizovaných servisů.
Tefal má autorizované servisy v České republice které opravují spotřebiče v záruce i mimo ni, stejně jako prodávají příslušenství a náhradní díly.
Dokončete zobrazený formulář a pošlete nám ho. Odpovíme Vám v co nejkratším možném čase.
Kontaktní formulářGroupe SEB ČR s.r.o.
Futurama Business Park (budova A)
Sokolovská 651/136a
186 00 Praha 8
731 010 111
Pondělí až pátek 8:00 am až 17:00
Vaše osobní údaje zpracovává společnost Groupe SEB za účelem zodpovězení informací nebo dotazů. Máte právo na přístup k vašim údajům, jejích úpravám nebo uplatnění vašeho práva na námitku prostřednictvím tohoto formuláře nebo kontaktováním nás na adrese nebo telefonním čísle uvedeném na této stránce.
Náš zákaznický servis - poprodejní servis (SAV) je schopen odpovědět na všechny vaše dotazy týkající se produktů a služeb značky Tefal. Neváhejte nás kontaktovat telefonicky během výše uvedené otevírací doby call centra. Mimo tyto hodiny můžete použít náš kontaktní formulář, odpovíme na váš dotaz co nejdříve. Pouze informace o značce Tefal a kontaktní údaje uvedené na tefal.cz jsou považovány za oficiální.
Najít návody k použití pro vaše produkty Tefal.
Získat odpovědi na otázky.
Naši poradci jsou k vašim službám.