Potřebujete pomoc?

Záruka Tefal

Záruční doba v České republice pro všechny řady spotřebičů Tefal je 2 roky.
Dvouletá záruční doba Tefal se vztahuje pouze na domácí a soukromé použití. Pro všechna ostatní použití je omezena na 1letou komerční záruku. Chcete-li si prohlédnout záruční podmínky pro svůj spotřebič, vyberte jednu z níže uvedených řad výrobků.

Jak mohu nechat opravit svůj elektrický spotřebič, který je v záruce?

  • Váš spotřebič byl zakoupen u prodejce naší značky: odneste spotřebič spolu s dokladem o koupi do jednoho z našich servisů, který je nejblíže vašemu domovu kliknutím zde, a využijte našeho závazku opravitelnosti.
  • Nebo jej odneste na prodejní místo, kde jste jej zakoupili (nebo se obraťte přímo na svého prodejce, pokud jste jej zakoupili online).

Jak mohu nechat opravit svůj elektrický spotřebič, který již není v záruce?

Malé domácí spotřebiče

Nenašli jste potřebné informace? Kontaktujte nás

Váš požadavek se týká zboží z řad nádobí

V rámci záruky existuje několik možností:

  • Váš spotřebič byl zakoupen u prodejce naší značky: přineste spotřebič zpět na prodejní místo, kde jste jej zakoupili (nebo se přímo obraťte na svého prodejce, pokud jste jej zakoupili online),
  • Váš spotřebič byl zakoupen na našich webových stránkách: abychom vám usnadnili vyřízení vašeho požadavku, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře následující podklady:
    - Doklad o nákupu
    - Fotografie vašeho spotřebiče (v případě potřeby zevnitř i zvenčí)

Kuchyňské nádobí má omezené možnosti opravy, proto se nemusí podařit opravit nebo nemusí podléhat opravě.

Nádobí na vaření Ingenio

Nenašli jste potřebné informace? Kontaktujte nás

Záruka na doplňky - Náhradní díly - Kuchyňské náčiní - Nádoby pro uchování nápojů - Dózy pro uchování

Nenašli jste potřebné informace? Kontaktujte nás

Co je to mezinárodní záruka?

Jedná se o záruku, která vám umožňuje využívat všech jejích výhod bez ohledu na zemi nákupu spotřebiče a bydliště, a to ve všech zemích uvedených výše v dokumentu ke stažení.

Záruční lhůty spotřebičů se však mohou v jednotlivých zemích lišit. V takovém případě je třeba vzít v úvahu délku záruky dle země, kde je spotřebič reklamován.

Balíčky oprav Jednorázová pevná cena opravy

Přestal váš spotřebič Tefal fungovat? Věděli jste, že v České republice si jej nyní můžete nechat opravit za velmi přijatelnou cenu?

Balíčky Jednorázová pevná cena opravy jsou levnější než nákup nového spotřebiče a umožní vám jej opravit za předem známou cenu bez ohledu na jeho poruchu. Diagnostika je provedena zdarma a cena zahrnuje díly a práci: platíte předem a nemáte žádné další náklady!

Některé nabídky Jednorázové pevné ceny opravy mohou zahrnovat dopravu kurýrem a vrácení spotřebiče do autorizovaného servisu, pokud jej ve svém okolí nemůžete najít.

Zároveň na provedenou opravu získáváte šestiměsíční záruku od data vyzvednutí opraveného spotřebiče (podle podmínek mezinárodní záruky).

Najít nabídku Jednorázová pevná cena opravy

Náš obchod s náhradními díly a příslušenstvím

Můžete si zde objednat náhradní díly, stáhnout návod k použití nebo se podívat na videa.

Jedná se o nejlevnější řešení, které však vyžaduje určitou demontáž a opětovnou montáž. V případě opravy svépomocí není možno poskytnout záruku.

Přejděte do obchodu s příslušenstvím

Co je to závazek opravitelnosti 15 let za přiměřenou cenu?

Součástí našeho 15 letého závazku opravitelnosti jsou náklady na díly za přiměřenou cenu a dostupná síť autorizovaných servisů.

Příklad: Víko vašeho spotřebiče Tefal se již nedovírá a na váš spotřebič se již nevztahuje záruka? Nemusíte kupovat celý spotřebič znovu! Víko si můžete objednat v našem obchodě s příslušenstvím. Takto si můžete svůj spotřebič užívat déle a příroda vám poděkuje!

Součástí našeho závazku opravitelnosti našich spotřebičů po dobu 15 let za přiměřenou cenu jsou také náklady na opravu dílů a dostupnost sítě autorizovaných servisů, které tyto opravy provádějí.